Subject: „Vabariigi Valitsuse korralduse "EstLink 3 Rehemäe-Aulepa maismaa osa riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamine" eelnõu kooskõlastamine“ arvamuse andmisele pikenduse küsimine.
From: <[email-masked]>
To: "Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium" <[email-masked]>, "MKM" <[email-masked]>, "MKM" <[email-masked]>, "ELVL" <[email-masked]>, "Elvl" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 10:44:39 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

ekslikult kuupäev 14.02.2025; õige pikendamise aeg 14.03.2025

Teile on saadetud Lääne-Nigula Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument „Vabariigi Valitsuse korralduse "EstLink 3 Rehemäe-Aulepa 
maismaa osa riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise 
algatamine" eelnõu kooskõlastamine“ arvamuse andmisele pikenduse küsimine., 
mis on registreeritud 25.02.2025, numbriga 7-1/25-19-3.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida kodulehelt https://installer.id.ee/

Kontaktinfo
Lääne-Nigula Vallavalitsus
Haapsalu mnt 6 Taebla 90801, Läänemaa
Tel: +372 4720 300
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>